30 Mart 2016 Çarşamba

Make up-GoldenRose-Yeni Marka Deneyimi Cecile ?

Merhabalar arkadaşlar

Hiç makyaj yazmak gelmiyordu aklıma uzun zamandır pastelin 20 numaralı mat lipglos'unu arıyordum geçen gün çocukluk arkadaşınım üzerinde deney yapmak için iş çıkışı onunla buluşup bizim buradaki büyük kozmatik markete girip boya alma kararı aldık girmişken bende pastel 20 numara olup olmadığını sordum satış danışmanı olmadığını ama bir muadil marka bulunduğundan bansetti hazır %50 indirimi ne vardı dedim ki tamam bakalım sonra küçük bir alışveriş yaptım ve muadil olmasına rağmen pastelin bendeki 19 numaralı lipglos ile hiç bir farkı olmadığını fark ettim uygulama ve kullanış açısından dedimki bu kadar ucuz bir marka ile tanışmalılar hem bir dahakine daha fazla ürün alıp bu marka üzerine inceleme yapabiliriz pek bilgi bulamadım cünkü ;




Bu iki dudak kalemini aldım ince koyu olanı lip glosla kullanmak için açık renk kalın olanı ise yeni tanıştık kendisiyle mat dudak pancel diye satlıyordu ama şunu söylemeliyimki tek sürüşte 14 saat durdu dudağımda başka renklerinide kesinlikle düşünmeden alırım fiyatları 5.50 ince 14.90 kalın olan



Ruj kalemin dudakta duruşu

Lip glos gelirsekte Cecile markası ile yukarıda anlattığım gibi ilk kez tanışıyorum içeriği hakkında internette pek bilgi bulamadım ama bilgimiz markaları bulamadığımda elimin gideceği bir marka cünkü zorlayınca anca çıkıyor suyla yıkayınca akmıyorlar dahi makyaj yıkama sütü ile bile bastırmak gerekiyor.Fiyatı 14 liraydı diye hatırlıyorum.

 İlk sürüldüğünde ıslak hali


Buda kurudukan sonra mat hali

Dudakta duruşuna gelirsek ;
Dudak kalemi ile böyle duruyolar  herkesin dudak rengine göre rujlar değiştiği için elimde gösterdiğim renkle dudağımdaki ruj ışık oranıda eklenince değişiyor bunu alırken sakın unutmayın !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder