13 Mart 2016 Pazar

İçime Sıkışmış İsyanda'ki Rey'den...#1#

Son zamanlarda doluyum taşacak yer arıyorum.Göründüğünden çocuk içimdeki Rey.


Herşeye olgunlukla bakmaya calışıp en mantıklısını aramak yormaya başladı.Şımarmak istiyorum yaşıtlarım gibi davranıp düşüncesiz ve bencil olmak çocuktur o yapar dediklerini duymak isyorum..        

Rey'e soralım en mantıklısını o bilir o yaptıysa bir bildiği vardır.Yok bildiğim hiç bir şey yok alıp aklımı dolaba kaldırmak istiyorum.

Yorgunum ;
Bedenim vücudum  aklım nefesim daralıyor korkuyorum bıkık yorgunluğumun gafletine düşüp hatalar yapmaktanda korkuyorum.
Ailem arkadaşlarım dile gelmeye kalktığımda onların nedenlerine boğulup sıkışıp kalıyorum.

Bir dert ortağım yazdığım satırlar birde kedim var oda bazen kızıp ısırıyor düşünün dünya ne kadar  gamsız!

Benim yazdıklarıma gözi ilişen ebebeğinlere sesleniyorum çocuklarınıza fırsat verin hayatı dinlesinler yada arkadaşlarınızı bırakın kollarınızda hiç birşey demeden hıçkırıklara boğulsunlar.  

Çok düşünen geceleri uyumayan çocuklarınız varsa dertleri olduğunu bilin dile gelmeyen içten yaşanan amaçsızca çekirdek gibi okunan kitaplar varsa raflarda kulaktan çıkmayan son ses müzik dinlenen kulaklıklar ortalığa saçılmışsa eğer içlerindeki hıçkırıkları susturmaktır dertleri..


Bana değer verenede zarar veren benim bence insanları yoruyorum bıktırıyorum zorluyorum ama bir türlü içimdeki düşünceleri söyliyemiyorum.
Oysaki bir o kadar hayata dair doğrucu davut yaşayanda benim kendi içimde tezatlaşıyorum.

Birde Zey var aslında hani kabız oluruzda zorla yarım yamalak çıkarız ya tuvalete Zey'e bile içimi öyle anlatıyorum dışardan gören derki biz tekiz kız yanlız değil.En kötüsü bunca varlığın arasında yanlızlık aslında.

Bir grup var yüzyüze tanışmadığım kendilerininde hayatımdaki yerleri mimlenmiştir gecen gün konuşurken bu kadar iyi dile geldiğim insanların bile çığlıklarıma derman olamayacaklarını anladım biraz kırgın kalktım o masadan biraz üzgün birazda hayal kırıklığı yağdı o gece üzerime.Yanlızlık vurdu yüzüme.



   Derdimi anlattığım tek yer burası oda yüzeysel onuda burada yazacak cesareti nereden buluyorum bilmiyorum düşünün bendeki boloncuklar birmilyon.

             
Ben aileme anlatamıyorum kendimi o yüzden inanmıyorumda bu dünyada beni anlıyacak biri olduğuna şayet Yabancı kitabındaki gibi bir uzaylı öğrenci değişim programı olursa ne ala ...
Sevgiyle Kalmanız Dileğiyle









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder