15 Mart 2016 Salı

Hayal Edin !

Yayınlandıpında yazım hatası gözüken yerler oluyor düzenlememe rağmen tekrar tekrar düzelmedi kusura bakmayın.

Hepimiz dile getirmediği ama kurduğu hayaller var!

Beni okuyan yaş grubu tam olarak ne bilmiyorum ama kaç yaşında olursanız olun hayallerinizden vaz geçmeyin.Hayallerden vaz geçmek demek yaşarken ölümün habercisi bence.Hatta ölmüşsün be arkadaş.

 Biz insanlar amaçsız yaşayamayız bir amaç için yaradılmışız en basiti insan türünü yaşatmaya katkı sağlamakta.

Bilimsel olarak tek eksiksiz hayvanlar biziz.Kontenırda yaşayan bir kediden derdini anlatmak için havlayan bir köpekten yada derisi zarar görmesin diye çamura bulanan fillerden çok farklı fıtratla yaradılmışız.
Onların dünyadaki döngüye faydaları en güzel ve basit olarak gübre olarak geri dönerken biz insan hayvanlar dünya döngüsüne beyinsel fayda sağlıyoruz.Hani halk arasında dönen bi laf varya;
Beyin bedava.. diye,
Bedava verilmiş ama karşılıpında kullanmamız istenilmiş..

Düşünün üç ineğiniz var.Biri her gün süt veriyor,biri arada bir süt veriyor,diğeri ise hiç süt vermiyor.Ama sen her gün saman veriyorsun..
Her şeyin bir karşılığı var anlıyacağınız.

Hayal kurarsanız size yaradanın bahşettiyi ve sizden başkasında birebir aynısı olmayan bir mücevheri her gğn parlatırsınız.Hiç bir mücevher parkatıldıkca meyva vermez yaradanın bize verdiği  dışında.

Ben yapamamki ol az ki demek yerine bir kezde deneyin belki başarırsınız.Hiç bir şey çalışmadan olmaz bilimsel okarak verilerdeki sonuçlarda en az bir insan rmş gün sonunda bir alışkanlığa ukaşırmış.Sigara ve alkol gibi kötü alışkanlıklara ayırmak yerine hayallerine ulaşmak için o yirmi gününü kullanabilirsin.

Ders konusunda benden tavsiye isteyen öğrencilere sesleniyorum.Beni cevreden tanıyan bir okuyucum varsa şayet en son sorulacak adama diyecektir çünkü;
İki kere kendi sebepleri haklı olduğunu düşünerek lise terk bir öğrenciyim ben.
Okumayı bırakmadım,hatta iyikide kalmışım bile dedim.Normalde icsel bir hırsa sahibim sinsiyim bu

Konuda en yakınımı gecmek içim plan kurarım ama bi hata yaotım ki vay halime yakınlarımdakiler mükemmel olmayınca kalmamak elde değildi.Beni kamcılayan şey ise bundanadam olmaz okulada gitmiyor zaten bakışlarıydı.Bu hırsın sonucu bir anda kredileri tavan yaptım ama nasıl lisede çalıçmayan rey çalıştı tamam hastanede yatmasaydım zaten gecicektin sen diceksiniz amaen fazla ellibir ortalamasıyla gecerdim emin olun.Peki şimdiki rey nasıl düzenli bir şekilde konulara çalışıp özet çıkaran günlük testlerle boğuşan sınava bir ay kala çıkardığı özetleri yalayıp yutan test kitapkarında çözülmemiş yer varmı acaba diyip tekrar tekrar yoklayan bir rey.Nedenimi o zaman ünüversiteye gidicem derdim ama sadece derdim artık inanıyorum inanın ve bu inanca olan saygınızla hayallerinize ulaşmaya çalışın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder