28 Mart 2016 Pazartesi

Her Mail'i Okuyorum

Kendimden yaşca büyük birinden bir mail aldım.Demiş ki;
Güzel kızım ne gençler var ağzı laf yüreği boş olan.Yaşım 18 demişsin bir yazında. İstediği kadar 18 yazsın o kafa kağıdında senin yazılarına raslaşan herkes bilirki kaleminin yaşı yok.Yüreğinde ki küçük kız mantığında ki kızla çok zıtlaşıyor şavaşın galibi kim olur bilemem ama kalemi sakın düşürme elinden.Memleketin sen gibilere ihtiyacı var yavrum...

Anne sıcaklıyla yazılmış mutluluk umut duygu dolu bir mail atmış Aynur teyze,bana ulaşan destek olan kimi zaman yazım hataları ile dolmuş sitemkar yada saçma içerikler içeren tüm yazılarımın ardında ki kıza yazdığınız her şey o kadar iyi hissettiriyor ki şöyle oturup biraz ağlıyorum sonra aptallaşıp tebessüm saçıp insanlara iyilikle yaklaşmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu tekrar tekrar anlıyor ve suratımdaki sirkeyi satmaktam vaz geçiyorum.Okuyan herkese teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder