22 Mart 2016 Salı

Dil Meraklılarına Dikkat !

Merhaba arkadaşlar
Bu günkü konumuz yabancı diller.Bir çok yabancı arkadaşım var.Amerikalı'yunan'ingiliz'koreli'jopon'bulgar ve isviçreli gelin varın ki bulgaristanlı arkadaşım dışında hiç biri ile türkçe konuşmuyorum.Komik kısım ise rezil bir ingilizceyle anlaşabiliyor olmak hatta jopon biri ile flört etmişliğim bile var ama sınavlara girince kalanda benim .

Ülkemizin en büyük sıkıntısı gramer konusuna çok az zaman ayırıyor olmak farklı alfabeli bir dile heveslenene kadar hiç böyle düşünmemiştim.Taki yunanacaya sarıp ciddi ciddi zaman ayırınca gramer çok çalıştığımı harfler sayesinde dikkatimi çektiğinifark ettim.İngilizce kadar olmasada derdimi anlatıcak kadar yunanca ve koreceye sahip olmamın sebebide bu aldığım bir karar üzerine ingilizce gramere ağırlık vererek bu sene o ık pıkları bırakmayı planlıyorum.Sizde gramere ağırlık verinki yazarken yada konuşurken bağlaç eksikliğiniz olmasın.

Şu sıralar bir ispanya sevdamdan ispanyolcayıda en azında diğer diller kadar bilsemmi diyip araştırma yaptım ve hiç bir dilde karşılalmadığım hoş bir site buldum ispanyol.com basit ispanyolcadan başlayıp en zor seviye gramere kadar anlatıyor hatta kaçar dakika en az çalışman gerektiğini bile söylüyor.Ayrıca yunanca ve korece okumak kadar zor değil hatta ingizceden bile kolay okusı C'ler K harfine dönüşüyor birde bir kaç farklı harf sesi o kadar.Bir ay en az kolay gramer üstünde dursanız derdinizi anlatmanın zor olabileceğini düşünmüyorum.

Hadi hepinize şimdiden başarılar dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder