13 Mart 2016 Pazar

Bu Günlerde Geçicek #ANKARA




Bu konu hakkında kaçıncı yazım bilmiyorum..
Daha önceki olaylarda bu kadar uzun yazmamış yada hiç ele almamış olabilirim cünkü bazen maymuna gülmesin diye laf vermemek gerekir bu düşünceden dolayı bu konuda dile gelmek istemedim.

Ben annem hakkında yazdığım konu dışında yazarken hiç bu kadar zorlanmadım.

Ölen yada yaralanan kimsem yok olaylara ama her gördüğüm haberde işittiğim her seferinde çığlık çılığa ağlayasım var.Aileleri kim bilir neler hissetti anlatamadıkları ne kalp ağrıları var.

#ankara  #lanetliyoruz
Kaçıncı oldu bu ?
Yeter artık ! Kendi emelleri için kaç can verildi ? Kaç ana ağladı? kaç kardeşimizi toprağa verdik ? Söyleyin kaç evlat ailesiz kaç aile yavrusuz uykusuz bu gece ?
İzlerken bile içim açıyor yanıyır tüm uzuvlarım onlar benim vatanımın canları kardeşlerim herhangi biri benim annem yada babam olabilirdi galyana gelmemizi isteyen yobazlar var.Yada susup boyun eğmemizi isteyen fareler ..Ne susup boyun eğmek bizim kaderimiz ne'de galyana gelip pire için yorgan yakmak..Deli kanımızın can verdiği bedenimiz Allah tarafından öyle kabına sığmaz olur ki dilleri tutulur...

Tüm Türk milletinin başları sağolsun!!!
Allah'ın izniyle bu kötü günleri arkada bırakıcaz en kısa zamanda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder