18 Mart 2016 Cuma

Hayallerinize İlham Olması Dileğiyle

Başlıktanda anlaşılacağı gibi büyük hayaller kurup bunu başarmaya başlamış bir kız çocuğundan bansedicez arkadaşlar.

Bir kız çocuğu hayal edin uzak doğu dövüşleri hastası daha yedi sekiz yaşlarındayken izleyebildiği tüm filmleri izlemiş bu konu hakkında.Büyüğünce ne olucaksın sorularının cevabı Jackie Chan olmak.

Ve şöyle anlatıyor başarı öyküsünü;

Hiç unutmam ilk maçımı 2013 senesi sanırım 8.sınıf olucam yaz bitimi.Üç sene olmuş dövüşe başlayalı öyle bizim salonda her önününe gelene ne kemer nede maç vardı eskiden.Çalışmayı öğreniceksin oldum demiceksin senelerce sabrediçeksin resme dikkatli bakarsanız daha tutuncu kemerim üç senede turuncu kemere geçmişim artık ne kadar asıp savsakladıysam anca turuncu olmuşum.Hocam dahi herkes bay çıkıcak diyor tabi o zamanda şişkoyum şakir hep vardı bende millet.Gittik listelere bir baktık altı kişi var üç maça çıkıcam.Bende bir ay önceden girmişim depresyona ne yiyorum ne içiyor sadece bah-sebastian dinliyorum.(bir dövüşcünün hayatını okumuştum onun tavsiye ettiği birşeydi) sabah dörtte yola çıkmışız gece uyumamışım gözümden uyku akıyor.Yol boyu beynimde ALMAK ZORUNDASIN cümlesiyle gelmişim ağlıyasım var ama tutuyorum kendimi.Ali abiyi aradım birazdan maç var.Korkuyorum abi dedim sesim gitti kork ki maç senin olsun aslanım hadi göriyim dedi.O söz o ses hala kulaklarımda.Anons yapıldı adımı söylediler kaç saniyede girdim hatırlamıyorum net değil her şey bulanık tatamiye çıktım.Arkamda Emre koçluk yapıcak selam verdik başla düdüğü çaldı arkadan Emre sen biliyorsun al gel maçı diye bağırdı kız atağa geçti o hırslamı iman gücüyleme mi oldu bilmem kıza yumruk attım yere düştü maç bitti  beş saniye sürdü sadece ve hayal mayel anımsıyorum.Tam indim az nefes alıyım diye kaskı çıkardı yine adım duyuldu bir daha çıktı.Daha bir bilinçliydim ondan olsa gerek 7 saniye sürmüş oda ki belgeli olarak var elimde hepsi.Dedilerki eğer bu maçı alırsan türkiye birincisi olucaksın.Üç rand sürdü maç benindi onun cezaları ve düşük puanları vardı.Ne mi oldu son rand heycanlandım tekniği üç kere yanlış uyguladım o kazandı.Hala türkiye ikincisiydim ama nasıl hırs yaptıysam.Bahçede saatlerce ağladım.Aileme haber vermedim.Şişen yüzüme buz tutmadım.Ağrıyan dizim için ağrıkesici içmedim ve maça girerken sadece içtiğim bir çayla durdum aç değildim o maçı istiyordum sadece.

Beş sene geçmiş üstünden şimdi o salonda benim çıktığım maça çıksınlar diye ders veriyorum.Hayatın bizi getirdiği yerlere baksanıza!

Kurduğum hayalin ardında o yaşta öğrencilerim var.Bazı veliler gelip seni çok örnek alıyorlar.Evde hep sen varsın dilerinde diyor.Hatta hiç unutmam oturup ağlamıştım kulaklarımda bir çok delip var beni örnek alan kız bir öğrencim var 9 yada 10 yaşlarında annesiyle hafta içi kulaklarını deldirmişler.Ananesi niye deldirdin diyip mübala etmiş.O kadar çok kızmış ki seni hocama söylicem kızsın sana hem ondan gördüm ben onun gibi oldu kulaklarım diyip küsmüş koca kadına.Hafta sonu gelip bir hevesle kulaklarını gösterişi vardı ki anlataman.Sonra annesi bu olayı anlattı ilk o zaman anlayıp ben artık hocayım demiştim.

Şimdi bunu okuyanlar kadın yapmış diyecekler.Hayır arkadaşlar hiç bir hayal için büyümeniz gerekmiyor.Hayallerinizi büyütmeniz gerekli.18 yaşındayım ve bu blog'un sahibiyim.Hala okuyorum.Daha ünüversitem ve yapıcak çok şeyim var.Hayal etmekten korkmayıp başarmak için savaşmanız dileğiyle.

Hocalarımla ilk antronörlük seminerim

 Hocam ve kurstan bir kaç bayan
Yukarıda gün #1

#2

Hocam ve benimde öğrencilerimin olduğu gün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder