10 Ocak 2016 Pazar

Gitti Gidecek Demek Bir Başka

98'liyim ben!
Hesaplayın yaşımı işte;
Yaşıma Göre yaşama sevincimde Bir o kadar körelmiş DURUMDA!
Yapmak yaşamak nefes almak çok anlamsız gibi.
Hayatımın belli Zamanları diriden çok ölünlerle dolu hatıralardan ibaret ki bu da hayatımı anlamsızlaştırıyor.

Ölmekten çok korkan var genciyle yaşlısıyla, bir yığın insan! Sevdiklerimin ölmesi beni yaralayan Onlardan Sonra Gitmek Önce Gitmek degil.

Ben ikiye gidiyordum hiç unutman annem siroz olmuş ya ev'e yollamıyolar beni ya teyzemdeyim ki genelde oradayım yada ortanca dayım arada götürüyolar ev'de annem yatak Dosek yatıyor.Bırakın benle ilgilenme beni sevecek hali yok.Ananem gelmemiş onu zaman ki gibi başında dedem anneme bişeyler yedirmeye çalışıyor gözü Yaşlı kızına ne oldugunu çözmeye çalışıyor.

Aylarca annemin hastalığını bulamadılar! Tabi o zamanlar hastaneler bu kadar Gelişmiş insanlar bu kadar bilgili değil.Sebebini bilmeden yattı öyle annem.

Doktor Doktor gezdiler miğde endoskopisi mi çekilmedi akapunkturmu yaptırmadılar.Ben göremiyorum Annemi allahtan yaz da okul derdim yok.İçim buruk ama çaktırmıyorum annem duyacakta daha kötü olacak diye Bakın Daha 7-8 yaşındayım er Fazla!

Bir sigarası vardı.Şaşırdılar şey Sonra bi doktor BULDU ne oldugunu siroz olmuş.Benim annemin en Zararlı Kullandığı! Meyersem bi hastalık genetik dedemden Olan Bir hepatit hastalıkları varmış.Hani şu bulaşmayanından onuda Tüm aile taranınca öğrendik dayımlardada varmış ama Daha canlanmamış.Doktor hastaneye yatırmaya çalışmış tedavisi Orada sürsün iyileşemez dışarıda demişler.Ana işte yine analığını yapıpevladım var beni göremesse korkar diyip gitmemiş.Dokror olursun demiş beni görsün yeter ben bakarım kendime sen napıcağımı anlat demiş.Anaya bak Anaya ne öpülesi sevilesi yüceltilesi mi Değil bi Ana?

Bir gün dedem dediki bana kızım annen ölebilir.Şu gün gibi gözümün Önünde benim elime baş parmağını tututturuşu teyzemin merdivenleribden beni çeke çeke indirişi Sonra ikinä sıkına bana bunu demesi.

Hiç bir şey demedim dedeme sadece sadece sadece sadece sadece sadece sadece sadece kocaman sarıldım.Çok küçüktüm ama ölüm ne iyi bilirdim.Babanem cünkü kuçağıma düşüp kalpkrizi geçirmişti.İlk ONUN helvasınında anladım ben Ölümün tadini kokusunu.Gitme desemde gidiliceğini.

Anneme mi noldu ne mübarek bi anneyse onu dediğini Yaptı yendi hastalı o zamanlar siroz sonuçta kavrama dokrorun değil ki bak şimdi 18 yaşındayım 10 sene geçmiş üstünden Sürekli ilaç Kullanıyor dikkat etmesi Gerekiyor ama hala ayakta yıkılmadım ben diyor.Hatta çalılıyor.Bu 10 yıl icinde Bir sene Sonra kuzenim öldü kanserdi ki beraber büyürdük Sonra yıllar yılı dedemi yitirdik geçenlerdede annemin abisi En Büyük dayım gitti.Bi adam dün ölmekten korkuyorum dedi neden dedim çok günah işledim ki dedi.Dedim dönüm şöyle düşün öşene kadar cok günah işleyeceksin Öldükten sonra onlarin bedelini ödüyeceksin ama Başka günahın olmayacak.Ölmekten Değil kaybettiklerinden kork belki o zaman Daha çok ölmek istersin.

Ben kaybettiklerimi kaybetmek Üzere olduklarımı unutamıyorum.Ailem giderse zaten ben gitmiş olurum hep kalbim ağzımda yaşıyorym o yüzden.En Büyük içten duvam Allahım hayırlı olanı sen bilirsin.Ama insan Olan ben hayırlı olmasa ilk Önce ben diyor işte.Acı cekmekten bu kadar korkmadim ben gidenin arkasından gitti demek ONUN acısı Bir Başka.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder