6 Ocak 2016 Çarşamba

Kendimizi Sevmeyi Öğrendik Mi Ki ?

Kendimizi Sevmeyi Öğrendik Mi Ki ?
İlk önce bi kendimi ne çok seviyorum dedin mi ki,yada en basiti bunu söylerken ne kadar içten ve inanarak söyledin?

Son zamanlarda etrafımda çok aşık çift var,iddalarına göre yaşadıkları aşk çok büyük bir sevgi,ama bakıyorum yok şuram çok kötü yok keşke şöyle yapsaydım yok ık yok bık.

Beden tanrının(Allahın) bize verdiği bir lütuf armapan hatta bir değerdir.Yaradılışını beğenmemek tanrıya(Allaha) kusur bulmak şirk koşmak gibi değil mi sizcede bence öyle.Koyuyorum takkeyi önüme bal gibide öyle geliyor.Hepimizin ruh ve akıl sağlığı yerindeyse tabi.

Aşk ne aşk ?
Ben tanımıyorum öyle birini.Yok benim hayatımda.Hatta durun bir telefon rehberini konturol edip geleyim.....

Yok baktım valla yok 11818  mi arasam ?

Bulurlarmı ki ?

Ben hiç bir zaman bu tarz ilişkilerde iyi olmadım.Hep yargılayan sorun çıkaran taraf benim çünkü niye mi ?
Gerçekleri ilk ayan hatta onlarla beraber bir ilişkiye başlayan kişi benim.Sağlam kafa salam vücutta olur derker ya aşkta öyle.

Kendimi seviyorum mu?Kendimizi Sevmeyi Öğrendik Mi Ki ?  Köküne kadar bence şakirle(göbeğim) big boy seviyorum.

Kendini seven insanın deli aşkı olur demeyin bana ben aşk'a hiç inanmıyorum belki sevgiye birazda saygıya inanıyorum ama aşk bana dokunuyor yakından uzaktan yaklaşmasın.

Demedin mi kendimi seviyorum  o zaman aşkda bal gibi olur.Olmuyor demedim ki ben beğenmiyorum.(çaktınız:))

Diyeceğim o ki hey gençlik kendinizi sevmeden sevmeyin kimseyi üzülür verem olur ölürsünüz mazallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder