2 Mayıs 2016 Pazartesi

Evcil Hayvanı Olan Herkese #2

http://reybirey.blogspot.com.tr/2016/03/evcil-hayvan-olan-herkese-1.html?m=1

Yukarıda linkini koyduğum yazımda bansettiğim tüm ürünleri uzun süredir kullanıtoruz.

Vitaminler konusunda sonsuz bir aşk yaşamaya başladık bile tüy dökülmesi çok ama çok azaldı daha parlak ve canlılar.Gözlerinin içi parlıyor resmen.Ayrıca biraz zayıftı iyice topladı kendinide faydasını son raddesine kadar gördüğümüzü düşünüyorum cünkü binde bir taramama rağmen siyahlarımız artık mis.

Şu mobilyalardan uzaklaştırıcı spreyi ya biz kullanamadık yada çok gereksiz bir şey az sıkınca iki dakka sonra gidiyor çok sıkınca iğrenç kokusu ile ne Çapkın yaklaşabildi nede miğdem bulanmadan ben durabildim.Anlıyacağınız annemle yaptığımız anlaşmaya göreapkın bey rahat etsin diye iyi bir koltuk parası harcamayı gözden çıkardım :) 

Şimdi ise yeni bir yaş mama denemeye karar  verdim.Ürünler geldiği gibi post giricem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder