31 Aralık 2015 Perşembe

Hoşgeldin 2016

Bu senem çok iyi geçti herşey gerçekleşti demek yada berbattı demek hiç benlik değil. Sizde mantıklı düşünseniz ince eleseniz eminim iyide oldu kötüde oldu dersiniz benim gibi.


Kimi zaman çok mutlu oldum misal;
Taşındık,çok istediğim motora sahip oldum ve en önemlilerinden biride çapkınım geldi.

Kötü ne oldu derseniz hatırlamıyorum ama elbet kendimce çok üzüldüğüm şeyler vardır.
 
Annemin bana hep dediği bir şey vardır Anı Yaşa şimdi diyeceksiniz ki hep eğlen olurmu yada fırsatçi hayır be
Herkesin kendince anı yaşama şekli farklıdır bence ruhunuzu mutlu ve huzurlu hissettirdiğiniz her an anı yaşamak yada üzdüğünüzde dikine giderek üzüyorsanız kendinizi anı yaşamış sayılırsınız.

Kaçmadan korkmadan olduğu gibi yaşamanız dileğiyle hoşgeldin 2016



Not(annem okurken millete diyor kendi yapmıyor diyecek) :))))) öpüldün annişko

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder