29 Aralık 2015 Salı

Evin En Büyük Çapkını !

Dedim ya başında kişisel bir hayat istiyorum ya işte ilk kişisel yazım :)


Evimizim çapkını !
Daha önce bir kaç defa kısa müddetli başkalarının kedilerine bakmıştım birde Garibim vardı annemke sürekli kısırlaştırma konusunda tattışa tartışa yazık hayvancağız üç sene dayandı ve kaçtı tabi haklı hayatını kısıtladık günaha girdik onca gelelim çapkına bu arkadaşı annem dükkanın önünde görüyormuş havada yamur ayı şakır şakır bide el kadar en fazla bir aylık ne köpekten ne arabadan korkuyormuş birde bir çalışan kediyi seviyorum diye hoyratça davranmış ve hayvanı korkutmuş.Gittim dükkan annem kucağında bu tatlı şey ağlıyor kursun öğle saati diye uğramıştım bide ama ne yapıcağımı şaşırdım aslında bende kıyamadım ama garipte çok üzülmültü  dedim ki o zaman tüm sağlık ihtiyaçları yapılıcak kedi senin benimi yok oda kabullendi bende ufaklığı akşam olmadan doktora götürdüm şu an 5 aylık bir oğlan isminide başka bir gün hikayesini anlatırım oda ayrı bi hikaye.
ilk günü

iki gün önce

bir ay önce bir anda yapmak geldi 

bir hafta

iki hafta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder