9 Şubat 2016 Salı

Sevgililer Günü'ne Ne Hediye Almalıyım ?

Bir çoğunuzun aklında bu soru var ki dört gün kaldı arkadaşlar.

Ben şu 14 şubat furyasına pek inanlardan değilim para tuzağı gibi geliyor ama herkesin kendince bir düşüncesi vardır.

Hediye hiç almadığım Için nasıl bir şey alınır pek fikrim yok;
Ama el yapımı küçükte olsa emek harcanınmış hediyeler daima daha duygusal ve anlamlıdır bunu bilerek bir hediyeye karar vermenizi tavsiye ederim.
Örnek'in vermek gerekirse;
-KOKULARI karıştırarak sevdiğinizin tenine Özel Bir parfüm Olabilir.

-Kendi tasarladığınız Bir Bardak bunu nasıl yapıcaz derseniz yapı marketlerde onlar için kalemler üretmişler kullanımları üzerinde yazıyor.

-Eliniz Eger şiş tutuyorsa kaşkol örmek zor değildir eminim.

-Bir Şal alip Üzerine keşeden Bir Şeyler Yapabilirsiniz bu tavsiyem (erkeklere)

-boş bir defter alın ve her yerine onu ne kadar sevdiğinizi yazın resimler cizimler onu size anımsatan herşeyle destekleyin.

-en Sevdiği Bir Kaç yazardan kitap ya biografi filmi neden olmasın (ki Benim icin en romantik hediye bence)

Daha önce hiç sevgililer günü kutlamamış birinden öneriler.Ah Babamın anneme hazırladığı Planları ben yapmış olabilirim :)

Şu salgına bende yakakandım ki yataktan kalkcak mecalin kalmadı hala hasta yorgun bitkin ve burnu hönkürmekten yara olmuş durumda.Buraya ve whattpad e yazı yazamamak beni kahrediyor hepinizi seviyorum öpüldünüz :* :* :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder